Dag 4/5 Berlebeck - Holzminden - Wolfshagen

20 juli 2017 - Wolfshagen im Harz, Duitsland

Inmiddels 410 km achter de rug en aangekomen in Wolfshagen. We hebben achtereenvolgens Berlebeck en Holzminden achter ons gelaten, maar ook de heerlijk vlak geasfalteerde wegen. Over op de pieken en dalen. De recordsnelheid bergaf staat op 52.3 km/h, wat aardig gecompenseerd wordt door het record bergop van 3.5 km/h. Ook uitgevonden dat je prima 100 km kunt fietsen als je de hele dag alleen gebak eet. Hap en trap! Helaas kwamen we helemaal doorweekt en besmeurd met modder aan. Maar na regen komt zonneschijn. En nog meer regen. Voor de rustdag een hotel met zwembad uitgekozen in het Harz gebergte, helemaal niet verkeerd. Morgen laten we de fiets lekker een dag staan. Wij blijven bij voorkeur ook liever staan. Vanaf overmorgen nog vijf dagen bikkelen en dan komt de Brandenburger Tor al in zicht. Tschüss!

1. Fenna:
    20 juli 2017
    Gaat goed tante Eefje en Suzanne. Heel veel succes en plezier nog! Dikke knuffel van Fenna.
  2. Annemarie:
    20 juli 2017
    Knap dat jullie het onder deze weersomstandigheden toch weer gered hebben. Geniet van de rustdag!
  3. Franca Buijnsters:
    20 juli 2017
    Jullie zien we nog fit uit meiden. Knappe prestatie hoor.
    Morgen fijn relaxen en dan er weer tegenaan.
    Grtjs van ons allemaal ( ook van pietie)
  4. Opa en oma:
    21 juli 2017
    super gedaan meiden jullie hebben de bolletjes trui echt verdiend.
    tante maatje zou trots zijn op haar fiets.
    geniet van de rustdag en tot het volgende bericht .
    groetjes Oma en Opa
  5. Kees:
    21 juli 2017
    Goed gedaan, geniet van de rustdag zodat je morgen fris aan de bergetappe kunt beginnen. Voorzichtig in de afdaling. Foto: echt een degelijke Duitse weg.
  6. Ria en Evert:
    21 juli 2017
    Wat een kanjers zijn jullie
    Dit is toch wel een vakantie die bij de categorie onvergetelijk kan
    En nu zijn jullie nog maar op de helft! Wees alert in de bergen want om op dat asfalt te liggen lijkt ons geen pretje
    We kijken alweer uit naar jullie volgende bericht
    Geniet nog van de luxe in het hotel en zet de tocht weer met veel plezier verder!
    Groetekus Ria en Evert
  7. Karin Mertens- van Dongen:
    25 juli 2017
    Wel een belevenis hoor! Leuk om te lezen!