Dag 6/7 Wolfshagen - Thale

22 juli 2017 - Thale, Duitsland

Guten Tag!

Na 5 dagen fietsen waren we op de zesde dag wel toe aan een dagje niksen. Nou ja, niksen, we hebben uiteindelijk 3 uur gewandeld en ook nog wat gezwommen om onze bovenbeenspieren niet te doen verstarren.

Vandaag, dag 7, stond ons een regenachtige dag in het Harz gebergte te wachten. Het was zacht uitgedrukt een pittige dag, met veel steile klimmen en glibberige afdalingen. We zijn zelfs over een stuk gegaan waarover we later lazen dat het ongeschikt is voor "ongetrainde fietsers met bepakking", een voor ons accurate beschrijving.

Blij dat deze fietsdag achter de rug is, hebben we zojuist lekker gegeten in ons hotel en maken we ons op voor de afdaal-etappe van morgen.
Tschüss

1. Opa en oma:
    23 juli 2017
    blij dat jullie de dag zonder problemen door gekomen zijn .
    een beetje nat daar blijf je fris van.
    je hebt in ieder geval een mooie route gehad want de foto's zijn prachtig.
    hier is alles oke'straks komt Maartje met Fenna voor jullie een mooie reisdag en tot volgend bericht.
    groetjes Oma en Opa
  2. Annemarie:
    23 juli 2017
    Fijn dat jullie ook deze pittige dag er weer goed afgebracht hebben. Mooie foto´s!
    Veel succes en plezier met de komende afdaaletappe.
  3. Franca Buijnsters:
    23 juli 2017
    Jullie zijn echte avonturiers aan het worden. Zeker overgehouden van de trip naar parijs. Prachtige foto's. Nog veel pedaalgenot toegewenst en Berlijn komt al een beetje in zicht.
  4. Fam Verwijmeren:
    23 juli 2017
    Wat een ontzettend leuke reis, verzin 't maar...
    Nog ff doortrappen meiden en dan einddoel bereikt!
    We volgen jullie!
  5. Ria en Evert:
    23 juli 2017
    Ook wij sluiten ons aan bij de complimentenmakers
    Jullie leveren een geweldige prestatie
    De helft van ons is jaloers op jullie. Raad zelf maar wie!
    We genieten van jullie verslag en foto's De beloning komt in zicht
    Berlijn pak er zoveel mogelijk van mee er is zoveel te zien en historisch zo belangrijk
    Geniet er van samen
    Groetekus en tot ziens
    Ria en Evert
  6. Karin Mertens- van Dongen:
    25 juli 2017
    We'll done lady's! Zelfs de buuv is trots op jullie!